Zo gaat BartsParts om met de Corona crisis

Veelgestelde vragen

Het zijn indrukwekkende tijden rondom het coronavirus. De maatregelen die de overheid heeft ingesteld, om het coronavirus (COVID-19) te beheersen, hebben gevolgen voor veel bedrijven, waaronder ook BartsParts. Graag informeren we u over onze maatregelen die bijdragen aan het inperken van het virus en geven antwoord op de meest gestelde vragen.

 

Kan mijn verzending vertragingen oplopen?

Ja, uw verzending kan in de huidige situatie helaas vertraging oplopen. Momenteel is het voor ons zeer lastig, gezien de drukte bij de logistieke partners, om goed geïnformeerd te worden over de verzendingen. Wel merken wij dat verzendingen in het eigen land het minst problemen opleveren. Dus wanneer u zelf in Nederland woont en bestelt bij een Nederlands magazijn, dan is de kans groter dat u het pakket op tijd krijgt. Uiteraard doet BartsParts er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Echter het garanderen van levertijden is voor ons nu zeer moeilijk. Wij gaan ervan uit dat u hier begrip voor heeft.

Hoe kan BartsParts dealers/partners helpen tijdens de coronavirus?

Vanwege het coronavirus merken wij dat veel van onze partners, voor wie wij dit initiatief hebben opgezet, het moeilijk hebben. Om onze partners te helpen doen wij er alles aan om de omzet te vergroten. Dit betekent dat wij onze marge verkleinen en zowel de eindklant als de dealers een korting geven op bestellingen. 

Hoe werkt de 10% korting bij uw volgende bestelling?

Om u te bedanken voor uw bestelling tijdens deze coronaperiode geven wij u een 10% kortingscode op uw volgende bestelling. Dus, als u nu een bestelling bij ons plaatst, krijgt u een kortingsbon van 10% die op uw VOLGENDE bestelling kan worden toegepast. De voucher wordt naar u verzonden in de bevestigingsmail.

Kunnen jullie vanuit alle magazijnen sturen?

Ja, op dit moment lijkt het erop dat wij, vooralsnog, uit alle magazijnen kunnen leveren. Wel is het zo dat er logistieke vertragingen kunnen optreden. Zie voorgaande vraag. Op het moment dat een magazijn niet meer kan leveren, ziet u dit in onze shop. 

Hebben jullie dealers nog voldoende voorraad?

Jazeker, dit is helemaal geen probleem. Wel is het zo dat het aantal online orders stijgt in deze periode, vanwege het feit dat steeds minder mensen de fysieke winkels bezoeken. Het snel bestellen is daarom ook een advies vanuit BartsParts.